forex trading logo

Εκπαιδευτήρια

Οι μαθητές

ανιχνεύουν

τις έννοιες:

ηγεσία

μοναδικότητα 

πολλαπλοί τύποι νοημοσύνης

Υγιεινό πρωινό PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Μποζώνα Μαρία   
Δευτέρα, 23 Μάιος 2016 09:03

Τα παιδιά πρέπει να έχουν ενέργεια για να μπορούν να τρέξουν, να παίξουν και να πραγματοποιήσουν διάφορες δραστηριότητες.  Όπως ξέρουμε όλοι, το πρωινό είναι ένα από τα βασικά και ίσως από τα πιο σημαντικά γεύματα της ημέρας, αφού είναι αυτό που θα μας γεμίσει ενέργεια το πρωί.  Ένα σωστό πρωινό περιέχει τρόφιμα από τουλάχιστον δύο από τις παρακάτω κατηγορίες :

Ομάδες γάλατος (γάλα, γιαούρτι).

Ομάδα κρέατος / πρωτεϊνούχα τρόφιμα (αυγό, τυρί).

Ομάδα αμύλου (ψωμί, φρυγανιές, δημητριακά – κατά προτίμηση ολικής άλεσης).

Ομάδα φρούτων, λαχανικών.

Στην πράξη, είναι πολύ εύκολο και δε χρειάζεται πολύ χρόνο.  Δεν πρέπει να τρώμε: ντόνατς, κρουασάν, σφολιάτες ή κέικ. Επίσης, πρέπει να αποφεύγουμε το σοκολατούχο γάλα.

Υπάρχουν άφθονες επιλογές για εύκολο, γρήγορο και υγιεινό πρωινό και είναι απαραίτητο να καταναλώνουμε κάτι θρεπτικό το πρωί. Έτσι, μια υγιεινή διατροφή σε συνδυασμό με αθλητικές δραστηριότητες σε κάνουν να νιώθεις ωραία.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ :

www.diatrofika.blogspot.com


Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 30 Ιούνιος 2016 20:43
 

Ώρα




Με την υποστήριξη του Joomla!. Designed by: channel no.5 ssi Valid XHTML and CSS.